وبلاگ

پابند شیک دخترانه

پابند شیک دخترانه

پابند شیک دخترانه

پابند یک آذین یا اکسسوری بسیار جذاب است که باعث زینت بخشیدن به پای خانم ها می شود. یک پابند شیک دخترانه می تواند زیبایی استایل شما را چندین برابر کند. زنان مصری و هندی قرن هاست که از پابند استفاده می کنند. در کشور هند پابند یکی از اصلی ترین ملزومات لباس عروس است که با ساری به تن می کنند. از همان ابتدا پابند ها در طرح های مختلف از جمله رسمی و غیر رسمی تولید شدند. پابند ها در جنس های مختلفی از جمله پابند طلا ظریف، پابند نقره، چرم، پابند استیل رنگ ثابت و… تولید می شوند. اگر به این اکسسوری جذاب علاقه دارید تا پایان این مطلب با ما  همراه باشید.

تاریخچه استفاده از پابند

پابند برای اولین بار در کشور مصر تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت. از زنان ثروتمند تا فقرا همه از این اکسسوری زیبا استفاده می کردند. پابند های طلا مورد استفاده زنان ثروتمند بود و پابند های آهنی توسط افراد کم درآمد جامعه استفاده میشد. کم کم پابند های مهره دار هم تولید شد و مورد استقبال خانم های زیادی قرار گرفت. پس از مصر در کشورهای اروپایی استفاده از پابند های برنز بسیار رواج پیدا کرد. کم کم استفاده از پابند شیک دخترانه به همه قاره ها و کشورها سرایت پیدا کرد و تبدیل به یک زیورآلات بسیار جذاب شد.

پابند استیل رنگ ثابت

جنس انواع پابند چیست؟

یک پابند شیک دخترانه می تواند هر جنسی داشته باشد. پابند های گران قیمت از جنس طلا، نقره، استیل هستند در حالیکه پابند های ارزان تر از جنس چرم، پلاستیک و… هستند. به طور کلی پابند ها به دسته های زیر تقسیم می شوند:

1)پابند طلا ظریف

پابند طلا ظریف گران ترین نوع پابند است. این نوع پابند درخشش زیبایی در پا داشته و می تواند استایل شما را زیباتر کند. تنها عیبی که این نوع پابند دارد این است که نسبت به بقیه پابند ها دارای قیمت بالاتری است.

2) پابند نقره

نقره فلزی است که هیچ گاه سیاه نخواهد شد. قیمت پابند نقره نسبت به طلا بسیار پایین تر بوده و به همین دلیل است که طرفداران این فلز زیبا از طرفداران طلا بیشتر است. شما می توانید پابند نقره را در مراسم و مهمانی ها استفاده کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

3) پابند استیل رنگ ثابت

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین پابند ها، پابند استیل رنگ ثابت است. این نوع پابند هم دارای قیمت مناسبی است و هم زیبایی خاصی دارد. البته باید دقت کنید که حتما از فروشگاه مناسبی خرید کنید چرا که استیل بی کیفیت در مدت کوتاهی سیاه شده و جلای خود را از دست می دهد.

4) پابند چرمی

یکی دیگر از انواع پابند شیک دخترانه، پابند چرمی است. این نوع پابند کاملا اسپرت بوده و در مراسم های غیر رسمی استفاده می شود.

5) پابند مهره ای

پابند های مهره ای از به هم چسبیدن چندین نوع مهره به همدیگر تشکیل می شوند. این نوع پابند نیز جز دسته غیر رسمی بوده و در همه مکان ها به جز مهمانی های رسمی می توان از آن استفاده کرد.

پابند طلا ظریف

فواید استفاده از پابند

استفاده از پابند دارای مزیت های زیادی است که بعضی از ان ها به شرح زیر هستند:

  • افزایش انرژی مثبت بدن

بدن هر انسانی مقداری انرژی دارد که با قرار گرفتن در محیط و انجام فعالیت های مختلف این انرژی آزاد می شود. زمانی که شما راه می روید نیز تبادل انرژی انجام می شود. نقره  و طلا یون مثبت در بدن آزاد می کند و به همین دلیل است که استفاده کردن از پابند طلا و نقره باعث افزایش انرژی بدن می شود.

  • افزایش زیبایی پا

پابند شیک دخترانه قادر است جذابیت پاها را چنیدن برابر کند. با استفاده از یک پابند زیبا و جذاب می توانید در هر مهمانی بدرخشید.

  • از بین رفتن مشکلات هورمنی در خانم ها

اگر دچار مشکلات هورمونی زنانه هستید می توانید با استفاده از پابند فلزی تا حدی این مشکل را رفع کنید. استفاده از پابند فلزی باعث افزایش گردش خون در بدن شده و مشکلاتی هورمونی و قاعدگی نامنظم را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • کاهش درد پا

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد تماس با فلزاتی چون طلا و نقره می تواند باعث افزایش گردش خون در بدن شود. این خصوصیت درد و ورم پا را کاهش می دهد.

نکات خرید پابند

زمان خرید پابند، مانند هر زیورآلات دیگری بادی به نکاتی دقت کنیم. دقت به این نکات باعث می شود شما پابند زیبا و شکیل و متناسب با استایل خود خریداری کنید. بهتر است پابند را کمی بزرگ تر از اندازه مچ پای خود انتخاب کنید. با این روش زیبایی پابند در مچ پای شما دوچندان خواهد بود. همچنین پابند شل نمی تواند هیچ گونه مشکلی را برای پا ایجاد کند. نکته دوم این است که پابند های فلزی علاوه بر زیبایی می توانند به سلامت بدن شما هم کمک بکنند. پابند استیل نیز می تواند درخشندگی زیادی در پای شما داشته باشد. استفاده از پابند استیل به همراه کفش پاشنه بلند بسیار زیبا و جذاب است.

پابند هایی رسمی معمولا از یک یا دو ردیف زنجیر به همراه آویز های زیبا تشکیل می شوند که برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار مناسبند. دقت داشته باشید که از پابند های پلاستیکی یا مهره ای نمی توان در مجالس رسمی استفاده کرد.

خرید پابند استیل

برای خرید انواع پابند شیک دخترانه استیل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الهه مراجعه کنید. این سایت دارای انواع پابند با طرح ها و مدل های بسیار شیک و جذاب است. پابند های موجودر این فروشگاه از جنس استیل بسیار با کیفیت بوده و در اثر استفاده و شست و شو از بین نخواهند رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *