وبلاگ

راهنمای خرید دستبند بدل زنانه

دستبند بدل زنانه

دستبند بدل زنانه

دستبند بدل زنانه از دیرباز تاکنون توسط خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه نیز یکی از محبوب ترین اکسسوری هاست. در گذشته از انواع فلزات، صدف ها، مروارید ها و… برای ساخت دستبند استفاده می‌کرده اند. امروزه علاوه بر این موارد از چرم، انواع نخ و… نیز در ساخت دستبند استفاده می‌شود. دستبند ها دارای مدل های مختلفی از جمله دستبند ورساچه، دستبند النگویی بدل، دستبند پاندورا استیل و… هستند. خرید بدلیجات استیل نسبت به دوره های گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. یکی از دلایل آن می‌تواند تنوع بالای بدلیجات باشد.

البته قابل ذکر است که در گذشته هدف از تولید دستبند متفاوت بوده و بعضی برای خوش شانسی در جنگ یا به نشانه خاصی دستبند به دست خود می‌کردند. اما امروزه استفاده از اکسسوری ها بیشتر جنبه زیبایی دارد. اگر به استفاده از این اکسسوری علاقه دارید پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از دستبند

دستبند از هر نوعی که باشد باعث کامل تر و زیباتر شدن استایل افراد می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت همه اکسسوری ها باعث افزایش جذابیت استایل می‌شوند و دستبند هم از همین قاعده پیروی می‌کند. اگر لباس اسپرت به تن کردید بهتر است از دستبند های اسپرت مانند دستبند ورساچه یا دستبند رولکس استفاده کنید. دقت داشته باشید که استفاده از دستبند های پر نگین با تیپ اسپرت زیاد جالب نخواهد بود.

نکته دیگر زمان انتخاب دستبند بدل زنانه این است که حتما به اندازه مچ دست خود دقت کنید. اگر مچ دست شما درشت باشد مطمئنا دستبند های ظریف در دستان شما زیبایی نخواهند داشت. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب صحیح دستبند می‌تواند در زیبایی استایل شما بسیار تاثیر گذار باشد. برای انتخاب دستبند نیاز است که ابتدا با انواع دستبند آشنا شوید.

دستبند ورساچه | خرید بدلیجات استیل

انواع دستبند بدل زنانه

دستبند ها به دلیل درخواست فراوانی که در بازار دارند، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. دستبند می‌تواند حتی دارای قفل های مختلفی نیز باشد. انواع دستبند به شرح زیر هستند:

  • دستبند النگویی بدل

یکی از انواع دستبند بدل زنانه، دستبند النگویی بدل است. طراحی این دستبند به گونه ای است که تمامی مچ دست را پوشش می‌دهد. در بعضی موارد دستبند النگویی هیچ گونه قفلی ندارد و تنها با استفاده از شکافی که در زیر دستبند وجود دارد می‌توان آن را به دست کرد. مهم ترین خصوصیت این نوع دستبند نیز همان راحت بیرون آوردن از دست است که موجب افزایش طرفداران آن شده است.

  • دستبند زنجیری (دستبند ورساچه)

یکی دیگر از پرطرفدارترین نوع دستبند بدل زنانه، دستبند زنجیری است. این نوع دستبند هیچ گاه قدیمی نشده و همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این نوع دستبند از بافته شدن چندین زنجیر به همدیگر تولید می‌شود. بعضی از این مدل دستبند دارای طول کوتاه و بعضی دارای طول بلند تری هستند که می‌توان چندین دور آن را دور دست پیچید.

دستبند ورساچه که در سایت فروشگاه اینترنتی الهه مشاهده می‌کنید یک نوع دستبند زنجیری بسیار زیباست که یک پلاک ورساچه به ان متصل است. این دستبند یک نوع دستبند مارک بوده و فروش بسیار زیادی هم دارد. زیبایی این دستبند زیبا در دست وصف نشدنیست.

  • دستبند بافت

یکی دیگر ازانواع دستبند بدل زنانه، دستبند بافت است. این نوع دستبند برای دختر خانم های جوان بسیار مناسب می‌باشد. ساختار اصلی این دستبند به صورت نخ های محکم به هم تابیده شده است. نخ دستبند می‌تواند از هر نوع جنسی باشد. در بعضی از این دستبند ها می‌توان پلاک، مروارید و یا هر چیز دیگری را به چشم دید.

  • دستبند چرم

یکی دیگر از زیباترین نوع دستبند ها، دستبند چرم است که دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی می‌باشد. این دستبند حالت اسپرت دارد و به همین دلیل است که هم توسط خانم ها و هم آقایان استفاده می‌شود. البته قابل ذکر است که دستبند چرم قهوه ای و یا عسلی امروزه بیشتر توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از دستبند چرم باعث می‌شود استایل شما خیلی زیباتر به نظر برسد. دختر خانم های جوان می‌توانند دستبند چرم رنگی را با کیف و یا رنگ شال خود ست کنند.

دستبند پاندورا استیل

  • دستبند مهره دار ( دستبند پاندورا استیل)

بعضی از دستبند ها از به هم متصل کردن تعدادی مهره به وجود می‌آید. به همین خاطر است که دستبند مهره دار دارای تنوع بسیار بالایی است چراکه می‌توان انواع مهره و یا هر چیز دیگری را به هم متصل کرد و دستبند زیبایی را به وجود آورد. انواع دستبند پاندورا استیل که در سایت الهه مشاهده می‌کنید از انواع مهره، نگین و… تشکیل شده است. این دستبند بسیار زیبا بوده و می‌تواند استایل شما را بسیار خاص تر کند. این مدل دستبند برای دختر خانم های جوان بسیار مناسب است چرا که ظاهری رسمی ندارد و مناسب مدرسه یا دانشگاه است.

خرید بدلیجات استیل

در این مطلب انواع دستبند بدل زنانه را برای شما معرفی کردیم. امیدواریم پس از خواندن این مطلب راحت تر بتوانید دستبند مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای خرید بدلیجات استیل به سایت فروشگاه اینترنتی الهه مراجعه کنید و انواع دستبند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *