وبلاگ

گوشواره بدل دخترانه

گوشواره بدل دخترانه

گوشواره بدل دخترانه

برای داشتن یک استایل بسیار زیبا و منحصر بفرد، استفاده از اکسسوری های زیبا و جذاب بسیار واجب است. گوشواره، گردنبند، دستبند و… می‌توانند در جذابیت استایل شما بسیار موثر باشند. امروزه با افزایش قیمت طلا بیشتر خانم ها به خرید بدلیجات روی آورده اند. از میان همه اکسسوری های گفته شده، گوشواره بدل دخترانه می‌تواند نقش مهمی را در زیبایی صورت شما ایفا کند چرا که اگر به درستی و متناسب با صورت انتخاب شود تاثیر بسزایی در زیبایی صورت شما دارد. گوشواره ها می‌توانند انواع مختلفی مانند گوشواره بدل بلند، گوشواره بدل حلقه ای، گوشواره میخی اسپرت و… داشته باشند.

گوشواره ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می‌شوند اما آیا می‌دانید کدامین گوشواره برای فرم صورت و یا حتی لباس شما مناسب تر است؟ اگر قصد خرید گوشواره دارید پس ما را در این متن همراهی کنید تا برای انتخاب گوشواره بدل دخترانه مناسب با استایلتان، شما را راهنمایی کنیم.

زیباتر شدن استایل با گوشواره بدل دخترانه

اگر بخواهیم زیبایی گوشواره در استایل را توصیف کنیم باید بگوییم گوشواره ها مانند ستارگان پرنور و زیبا در میان موهای شما هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند. هارمونی جذاب تر زمانی به وجود می‌آید که رنگ گوشواره با لباس شما ست شود. برای انتخاب گوشواره اولین چیزی که باید در نظر گرفت فرم صورت است. صورت ها دارای مدل های مختلفی از جمله صورت گرد، صورت کشیده، صورت بیضی و… می‌باشد که هر کدام گوشواره های مخصوص خود را می‌طلبد.

نکته دیگر در انتخاب گوشواره بدل دخترانه این است که علاوه بر فرم صورت به مدل یقه لباس نیز توجه کنید. بعضی ازگوشواره ها مناسب مهمانی و بعضی دیگر مناسب محل کار و… هستند. اکثرا از گوشواره های ساده و بدون نگین برای محل کار یا بیرون استفاده می‌شود. گوشواره های پر نگین و بلند نیز بیشتر مناسب مهمانی ها هستند.

گوشواره بدل بلند

اگر می‌خواهید به مهمانی بروید و لباس شما مجلسی است بهتر است از گوشواره بدل بلند استفاده کنید. البته باید مدل لباس را نیز در نظر بگیرید چرا که لباس هایی با تزئین زیاد نیاز به گوشواره های ساده دارند. افرادی که دارای صورت های گرد هستند نیز بهتر است از این نوع گوشواره استفاده کنند تا صورت آن ها کمی بلند تر به نظر برسد. همچنین افرادی که دارای صورت های کشیده هستند به هیچ عنوان نباید از گوشواره های بلند استفاده کنند چرا که صورتشان بلندتر به نظر می‌رسد.

گوشواره های بلند می‌تواند برای افرادی که دارای گردن های بلند و کشیده هستند نیز گزینه بسیار مناسبی باشد. گوشواره بلند باعث می‌شود گردن کوتاه تر به نظر برسد و زیبایی چهره چند برابر شود. قابل ذکر است که این افراد بهتر است از لباس های یقه دار نیز استفاده کنند.

گوشواره بدل حلقه ای

هر چقدر زیبایی صورت گرد با گوشواره بلند افزایش می‌یابد، استفاده از گوشواره بدل حلقه ای برای این افراد خطرناک است. گوشواره های حلقه  ای دارای مدل های مختلفی از جمله نگین دار، ساده، آویز دار و.. هستند. اگر بخواهیم درباره بزرگ ترین مزیت این نوع گوشواره ها صحبت کنیم باید بگوییم که هیچ گاه از مد نخواهند رفت. همچنین شما می‌توانید آن را با انواع لباس ست کنید.

از گوشواره های حلقه ای می‌توان برای همه سنین استفاده کرد به عنوان مثال هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از این گوشواره استفاده کنند. همچنین دارای سایز و اندازه های متفاوتی هستند که بسته به مدل مو می‌توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید.

حقیقتی جالب در مورد این نوع گوشواره این است که محبوبیت آن ها سیر صعودی دارد و هر روزه بر طرفداران ان افزوده می‌شود. مطمئنا با یک بار استفاده از این نوع گوشواره عاشق سبک زیبای آن خواهید شد.

گوشواره بدل حلقه ای

فروشگاه اینترنتی الهه

گوشواره بدل دخترانه یکی از اصلی ترین اکسسوری های جذاب است. با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد می‌توانید انتخاب مناسب تری در زمان خرید گوشواره داشته باشید چرا که مدل های گوشواره از تنوع بالایی برخوردار بوده و هر کدام برای استایل خاصی استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید گوشواره با مراجعه به قسمت محصولات سایت فروشگاه اینترنتی الهه، گوشواره مورد نظر خود را خریداری کنید. همه محصولات این فروشگاه دارای قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی هستند. با خرید از ما می‌توانید یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *